Informacje dotyczące odbioru odpadów komunalnych

Urząd Gminy w Grębowie informuje, że w wyznaczonych dniach, zgodnie z harmonogramem odbioru zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego (ZSEE) prowadzonego przez Miejski Zakład Komunalny Sp. z o. o. w Stalowej Woli, w ramach wykonywanych usług odbioru odpadów komunalnych na terenie Gminy Grębów odbywał się będzie odbiór na niżej wymienionych zasadach.

 

Sprzęt elektryczny i elektroniczny w rozumieniu ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym [Dz. U. 2005 Nr 180 poz. 1495; art. 3 ust. 1, pkt 10], traktowany jest jako urządzenie, którego prawidłowe działanie jest uzależnione od dopływu prądu elektrycznego lub obecności pól elektromagnetycznych. W związku z tym, do zużytego sprzętu elektrycznego i elektronicznego nie mogą zostać zakwalifikowane plastikowe czy metalowe elementy sprzętu elektrycznego i elektronicznego, jak np. obudowy pralek, telewizorów i lodówek, które są odpadami wielkogabarytowymi i będą odbierane od mieszkańców przez Miejski Zakład Komunalny Sp. z o. o. zgodnie z harmonogramem, w dniu mobilnej zbiórki odpadów wielkogabarytowych.

Informuje się również, że podczas odbioru odpadów ZSEE prowadzona będzie przez pracowników MZK Sp. z o. o. dokumentacja fotograficzna, celem udokumentowania wystawiania odpadów niezgodnie z harmonogramem.