Porządek obrad:
- Otwarcie sesji i stwierdzenie prawomocności obrad.
- Przyjęcie porządku obrad.
- Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
- Informacja Wójta Gminy z działalności między sesjami.
- Interpelacje radnych.
- Sprawozdanie z działalności Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Grębowie za 2012 r.:
a) informacja kierownika Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej,
b) opinie Komisji Oświaty, Kultury, Ochrony Zdrowia i Rodziny,
c) opinie Komisji Budżetu, Rozwoju Gospodarczego i Przestrzennego,
d) dyskusja i zatwierdzenie sprawozdania - „Ocena zasobów pomocy społecznej”.
- Nowy system gospodarowania odpadami – realizacja znowelizowanej ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach z dn. 1 lipca 2013 r.:
a) informacja Wójta Gminy,
b) opinie Komisji Rolnictwa, Leśnictwa, Gospodarki Wodnej i Ochrony Środowiska,
c) dyskusja – przyjęcie informacji i wniosków.
- Organizacja i koszty odśnieżania dróg gminnych w okresie zima 2012/2013:
a) informacja Wójta Gminy,
b) opinie Komisji Prawa i Porządku, Samorządu i Ochrony ppoż.
c) dyskusja – przyjęcie informacji i wniosków.
- Podjęcie uchwał w sprawie:
a) przystąpienia Gm. Grębów do realizacji projektu systemowego pod nazwą „ Czas na aktywność w Gminie Grębów” w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki,
b) zaciągnięcia zobowiązania na realizację w 2014 roku projektu systemowego pod nazwą „ Czas na aktywność w Gminie Grębów”,
c) zmian w uchwale budżetowej Gminy Grębów na rok 2013,
d) zmian w wieloletniej prognozie finansowej Gminy Grębów,
e) przyjęcia Planu Odnowy Miejscowości Zabrnie na lata 2013- 2020,
f) zatwierdzenia zmian w Planie Odnowy Miejscowości Grębów na lata 2010 -2017,
- Sprawy bieżące i wolne wnioski.
- Zakończenie obrad.