Ankieta dla rodziców dotycząca utworzenia żłobka

Drodzy Rodzice !

Zwracamy się do Państwa z prośbą o wypełnienie ankiety mającej na celu zebranie informacji na temat opieki nad dziećmi do lat 3.

            Szanowni Mieszkańcy Gminy Grębów w związku ze złożonym wnioskiem o dofinansowanie zadań z zakresu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029 oraz pojawieniem się możliwości pozyskania środków finansowych na utworzenie żłobka dziecięcego w miejscowości Jamnica - Budynek Szkoły Filialnej w Jamnicy chcielibyśmy poznać Państwa opinie na ten temat.  Zwracamy się z prośbą o wypełnienie ankiety. Dane w niej zawarte pozwolą właściwie ocenić potrzeby mieszkańców Gminy w tym zakresie. Ankieta będzie aktywna do 21 kwietnia 2023 r.

Wypełnij ANKIETĘ

 

            Zgodnie z treścią art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych
i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)
dalej RODO – informuje się, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Grębów z siedzibą w Urząd Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39 – 410 Grębów.

            Pani/Pana dane osobowe przetwarzane są na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO, w celu związanym z wypełnieniem załączonej ankiety. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane
w trakcie okresu współpracy z Gminą Grębów oraz na potrzeby archiwizacji dokumentacji związanej ze współpracą według okresów wskazanych w przepisach szczególnych.

            Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO. Z Inspektorem Ochrony Danych można kontaktować się mailowo, pod adresem iodo@grebow.com.pl a także pocztą tradycyjną pod adresem Urząd Gminy Grębów ul. Rynek 1, 39 – 410 Grębów, z dopiskiem „do Inspektora Ochrony Danych”.

            Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla celów związanych z nawiązaniem i przebiegiem Pani/Pana współpracy. Pani/Pana dane nie będą poddawane profilowaniu. Wójt Gminy Grębów nie będzie przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Dane osobowe mogą zostać udostępnione organom uprawnionym na podstawie przepisów prawa oraz powierzone na podstawie umowy powierzenia zawartej na piśmie podmiotom świadczącym usługi na zlecenie Wójta Gminy Grębów