16 września 2021 r. (czwartek) w godzinach od 10.00 do 13.00 w Urzędzie Gminy Grębów pracownicy Zakładu Ubezpieczeń Społecznych będą pełnić dyżur w formie mobilnego punktu informacyjnego, w celu pomocy mieszkańcom w elektronicznej obsłudze wniosków o świadczenie "Dobry start" (300+).
W czasie takiego spotkania eksperci:
- założą osobom zainteresowanym konto na Platformie Usług Elektronicznych (PUE) ZUS,
co ułatwi obsługę wniosku o świadczenie, - przekażą instruktaż na temat warunków ubiegania się o świadczenie 300+ oraz pomogą wypełnić wniosek.
Osoby zgłaszające się do mobilnego punktu powinny mieć dane niezbędne do założenia profilu na PUE ZUS i prawidłowego wypełniania wniosku, tj.
- Dokument tożsamości (dowód osobisty)
- Adres e-mail
- Numer telefonu
- Dane dziecka (PESEL)
- Nazwa i adres szkoły dziecka
- Numer rachunku bankowego