OGŁOSZENIE
Wójta Gminy Grębów o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Grębów.
Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1, art. 46 ust 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Grębów uchwały Nr LXXV.432.2024 z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Grębów, obejmującego obszar Gminy Grębów.
Informacje i dane pochodzące z uchwały o przystąpieniu do sporządzania powyższego aktu planowania przestrzennego wraz z linkiem do tej uchwały udostępniono w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Gminy Grębów pod adresem: http://www.grebow.un.pl/bip/
Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski do projektu wyżej wymienionego planu ogólnego. Wnioski należy składać do Wójta Gminy Grębów do dnia 7 lutego 2025 r.:
- na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1,
39-410 Grębów lub na adres Urzędu, na formularzu w postaci papierowej, - na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
w szczególności poczty elektronicznej na adres: biuro@grebow.com.pl lub za pomocą platformy ePUAP, na formularzu w formie dokumentu elektronicznego.
Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, na którym należy składać wnioski dostępny jest w Urzędzie Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, pok. nr 18 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grębów na stronie pod adresem: http://grebow.un.pl/bip/index.php?page=sprawypos.php&id=46&under=36&grp=8
Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu.
Równocześnie, informuję o możliwości składania wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko
w terminie do dnia 7 lutego 2025 r. w następujących formach:
- pisemnej, w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: ug@grebow.com.pl bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub za pomocą platformy ePUAP (adres skrzynki: b431r5vjhi),
- ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów
Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Grębów.
Klauzula informacyjna:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych Urzędzie Gminy Grębów w związku z wykonywaniem zadań publicznych jest Wat Gminy Grębów z siedzibą w Grębowie, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów.
- W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych — email: iodo@grebow.com.pl, lub pisemnie na adres urzędu.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane będą w celu realizacji zadań publicznych określonych przepisami prawa t.j. sporządzenia projektu planu ogólnego gminy Grębów i będą udostępniane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie ww. zadania publicznego.
- Dane osobowe przechowywane będą do czasu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa ustawowego lub prawa miejscowego lub do czasu realizacji określonego zadania/projektu.
- Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego obecnie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, ze przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza przepisy ochronnych danych osobowych.
- Podawanie danych osobowych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe. W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
- Dane osobowe nie będą profilowane.
- Administrator nie ma zamiaru przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
Do pobrania:
- Ogłoszenie o przystąpieniu do sporządzania Planu ogólnego Gminy Grębów.docx
- Wzór formularza – Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego.docx
- Wzór formularza – Pismo dotyczące aktu planowania przestrzennego.pdf
- Materiały instruktażowe formularz pisma aktu planowania przestrzennego.pdf
- Przykładowe wypełnienie formularza – plan ogólny gminy.pdf
- RODO.pdf
Szczegółowe informacje na temat planu ogólnego gminy na: https://www.gov.pl/web/zagospodarowanieprzestrzenne/szybki-start--pog