PLAN OGÓLNY GMINY GRĘBÓW

                        

                                                                    OGŁOSZENIE

Wójta Gminy Grębów o przystąpieniu do sporządzenia planu ogólnego Gminy Grębów.

Na podstawie art. 13i ust. 3 pkt 1 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1130) oraz art. 39 ust. 1, art. 46 ust 1 pkt 1 i art. 54 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1112), zawiadamiam o podjęciu przez Radę Gminy Grębów uchwały Nr LXXV.432.2024 z dnia 26 kwietnia 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia planu ogólnego Gminy Grębów,  obejmującego obszar Gminy Grębów.

Informacje i dane pochodzące z uchwały o przystąpieniu do sporządzania powyższego aktu planowania przestrzennego wraz z linkiem do tej uchwały udostępniono w Biuletynie Informacji Publicznej na stronie podmiotowej Urzędu Gminy Grębów pod adresem: http://www.grebow.un.pl/bip/

Zainteresowani mogą zgłaszać wnioski do projektu wyżej wymienionego planu ogólnego. Wnioski należy składać do Wójta Gminy Grębów do dnia 7 lutego 2025 r.:

  • na piśmie utrwalonym w postaci papierowej, w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1,
    39-410 Grębów lub na adres Urzędu, na formularzu w postaci papierowej,
  • na piśmie utrwalonym w postaci elektronicznej, za pomocą środków komunikacji elektronicznej,
    w szczególności poczty elektronicznej na adres: biuro@grebow.com.pl lub za pomocą platformy ePUAP, na formularzu w formie dokumentu elektronicznego. 

Formularz pisma dotyczącego aktu planowania przestrzennego, na którym należy składać wnioski dostępny jest w Urzędzie Gminy Grębów,  ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, pok. nr 18 oraz w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Gminy Grębów na stronie pod adresem: http://grebow.un.pl/bip/index.php?page=sprawypos.php&id=46&under=36&grp=8

Składający wniosek podaje swoje imię i nazwisko albo nazwę oraz adres zamieszkania albo siedziby oraz adres poczty elektronicznej, o ile taki posiada, a także wskazuje, czy jest właścicielem lub użytkownikiem wieczystym nieruchomości objętej wnioskiem, oraz może podać dodatkowe dane do kontaktu takie jak adres do korespondencji lub numer telefonu. 

Równocześnie, informuję o możliwości składania wniosków do prognozy oddziaływania na środowisko
w terminie do dnia 7 lutego 2025 r. w następujących formach:

  • pisemnej, w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, albo za pomocą środków komunikacji elektronicznej na adres: ug@grebow.com.pl bez konieczności opatrywania ich kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub za pomocą platformy ePUAP (adres skrzynki: b431r5vjhi),
  • ustnie do protokołu w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów

Organem właściwym do rozpatrzenia wniosków jest Wójt Gminy Grębów.

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych Urzędzie Gminy Grębów w związku z wykonywaniem zadań publicznych jest Wat Gminy Grębów z siedzibą w Grębowie, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów.
  2. W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych — email: iodo@grebow.com.pl, lub pisemnie na adres urzędu.
  3. Dane osobowe Klientów przetwarzane będą w celu realizacji zadań publicznych określonych przepisami prawa t.j. sporządzenia projektu planu ogólnego gminy Grębów i będą udostępniane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie ww. zadania publicznego.
  4. Dane osobowe przechowywane będą do czasu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa ustawowego lub prawa miejscowego lub do czasu realizacji określonego zadania/projektu.
  5. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego obecnie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, ze przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza przepisy ochronnych danych osobowych.
  7. Podawanie danych osobowych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe. W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
  8. Dane osobowe nie będą profilowane.
  9. Administrator nie ma zamiaru przekazywał danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.

Do pobrania:

Szczegółowe informacje na temat planu ogólnego gminy na: https://www.gov.pl/web/zagospodarowanieprzestrzenne/szybki-start--pog