W związku z zasadniczymi zmianami ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w Gminach, które obowiązywać będą od dnia 1 lipca 2013r. informuję, że Wójt Gminy ma obowiązek do przeprowadzenia kampanii informacyjno-edukacyjnej wśród mieszkańców gminy.
Wobec powyższego uprzejmie zawiadamiamy Państwa, że w od dnia 5 do 15 marca 2013 r. rozprowadzane będą materiały tj. broszurki informacyjne, przykładowe wzory deklaracji oraz blankiety deklaracji do wypełnienia - dotyczące nowych zasad, opłat i gospodarowania odpadami komunalnymi .
Działania prowadzone będą przez pracowników Urzędu Gminy Grębów, zaopatrzonych w identyfikatory imienne. Pracownicy będą rozprowadzać materiały równocześnie służyć radą i informacjami w razie jakichkolwiek wątpliwości.
Jednocześnie pragnę Państwa poinformować, że zmiany dotyczące nowych zasad gospodarki odpadami komunalnymi musza być wdrożone i dotyczą wszystkich Gmin w naszym Kraju.
Z wyrazami szacunku:
Wójt Gminy Grębów
Kazimierz Skóra