Ogłoszenie

                                                                                                                    Grębów, 2 czerwca 2025 r.

 

                                                 OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY GRĘBÓW

w sprawie wyłożenia do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko

 

            Na podstawie art. 17 pkt. 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 r. poz. 1130 ze zm.) w związku z Uchwałą nr XLVI.261.2022 Rady Gminy Grębów z dnia 30 marca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Grębów „Cmentarz Krawce”, zawiadamiam o  wyłożeniu do publicznego wglądu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Cmentarz Krawce”, wraz z prognozą oddziaływania na środowisko.

Projekt ww. planu miejscowego wraz z prognozą oddziaływania na środowisko zostanie wyłożony w dniach od 10 czerwca 2025 r. do 1 lipca 2025 r. w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, pok. nr 18 w godzinach od 7³° do 15³° oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Grębów pod adresem: http://grebow.un.pl/bip/

            Dyskusja publiczna nad rozwiązaniami przyjętymi w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego odbędzie się w dniu 23 czerwca 2025 r. o godz. 1300 w Sali narad Urzędu Gminy Grębów.

Ponadto na podstawie art. 39, art. 46 ust1. pkt. 1, art. 54 ust.2 i ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2024 r., poz. 1112 ze zm.) zawiadamiam, że ww. projekt miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego podlega strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym zapewnieniu możliwości udziału społeczeństwa w okresie wyłożenia do publicznego wglądu, o którym mowa powyżej.

 Osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do ww. projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 16 lipca 2025 r. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Grębów, osobiście w Urzędzie Gminy Grębów, pocztą na adres: Urząd Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, ustnie do protokołu w pok. nr 18 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2021 r., poz. 1797) na adres: ug@grebow.com.pl lub plp@grebow.com.pl. lub na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Grębów - adres skrzynki: b431r5vjhi

 Składanie uwag z użyciem adresu e-mail równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na przetwarzanie tego adresu.

Uwagi powinny zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres, oznaczenie nieruchomości, której uwaga dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Grębów.

                  

                                                                                                                        Wójt Gminy Grębów

                                                                                                                          Kazimierz Skóra

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych w Urzędzie Gminy Grębów w związku z wykonywaniem zadań publicznych jest Wójt Gminy Grębów z siedzibą w Grębowie, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów.
  2. W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – email: iodo@grebow.com.pl, lub pisemnie na adres urzędu.
  3. Dane osobowe Klientów przetwarzane będą w celu realizacji zadań publicznych określonych przepisami prawa tj. sporządzenia projektu planu miejscowego i będą udostępniane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie ww. zadania publicznego.
  4. Dane osobowe przechowywane będą do czasu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa ustawowego lub prawa miejscowego lub do czasu realizacji określonego zadania/projektu.
  5. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcie zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego obecnie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza przepisy ochronnych danych osobowych.
  7. Podawanie danych osobowych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe. W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
  8. Dane osobowe nie będą profilowane.
  9. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.