Grębów, 06 czerwca 2024 r.
OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY GRĘBÓW
w sprawie wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko
Na podstawie art. 17 pkt. 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) w związku z Uchwałami :
- XLVI.261.2022 Rady Gminy Grębów z dnia 30 marca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Grębów „Cmentarz Krawce”,
- XXV.152.2020 Rady Gminy Grębów z dnia 26 października 2020 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów inwestycyjnych Jeziórko, Grębów, Wydrza ze zmianami,
zawiadamiam o wyłożeniu do publicznego wglądu projektów: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:
- miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Cmentarz Krawce”,
- miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów inwestycyjnych Jeziórko, Grębów, Wydrza część B,
wraz z prognozami oddziaływania na środowisko.
Projekty ww. planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko zostaną wyłożone w dniach od 17 czerwca 2024 r. do 8 lipca 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, pok. nr 18 w godzinach od 7³° do 15³° oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Grębów pod adresem: http://grebow.un.pl/bip/
Dyskusje publiczne nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego odbędą się
- w dniu 28 czerwca 2024 r. o godz. 1300 w Sali narad Urzędu Gminy Grębów do projektu mpzp „Cmentarz Krawce”.
- w dniu 28 czerwca 2024 r. o godz. 1400 w Sali narad Urzędu Gminy Grębów do projektu mpzp terenów inwestycyjnych Jeziórko, Grębów, Wydrza część B.
Ponadto na podstawie art. 39, art. 46 ust1. pkt. 1, art. 54 ust.2 i ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam, że ww. projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego podlegają strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym zapewnieniu możliwości udziału społeczeństwa w okresie wyłożenia do publicznego wglądu, o którym mowa powyżej.
Osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do ww. projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 lipca 2024 r. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Grębów, osobiście w Urzędzie Gminy Grębów, pocztą na adres: Urząd Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, ustnie do protokołu w pok. nr 18 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2021 r., poz. 1797) na adres: plp@grebow.com.pl. lub na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Grębów - adres skrzynki: /b431r5vjhi/SkrytkaESP
Składanie uwag z użyciem adresu e-mail równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na przetwarzanie tego adresu.
Uwagi powinny zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres, oznaczenie nieruchomości, której uwaga dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Grębów.
Wójt Gminy Grębów
Kazimierz Skóra
Klauzula informacyjna:
- Administratorem przetwarzanych danych osobowych w Urzędzie Gminy Grębów w związku z wykonywaniem zadań publicznych jest Wójt Gminy Grębów z siedzibą w Grębowie, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów.
- W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – email: iodo@grebow.com.pl, lub pisemnie na adres urzędu.
- Dane osobowe Klientów przetwarzane będą w celu realizacji zadań publicznych określonych przepisami prawa tj. sporządzenia projektu planu miejscowego i będą udostępniane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie ww. zadania publicznego.
- Dane osobowe przechowywane będą do czasu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa ustawowego lub prawa miejscowego lub do czasu realizacji określonego zadania/projektu.
- Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcie zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
- Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego obecnie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza przepisy ochronnych danych osobowych.
- Podawanie danych osobowych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe. W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
- Dane osobowe nie będą profilowane.
- Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.