Ogłoszenie Wójta Gminy Grębów

Grębów, 06 czerwca 2024 r.
 

                                            OGŁOSZENIE WÓJTA GMINY GRĘBÓW
w sprawie wyłożenia do publicznego wglądu projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wraz z prognozami oddziaływania na środowisko

            Na podstawie art. 17 pkt. 9 i 11 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2023 r. poz. 977 ze zm.) w związku z Uchwałami :

  1. XLVI.261.2022 Rady Gminy Grębów z dnia 30 marca 2022 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Grębów „Cmentarz Krawce”,
  2. XXV.152.2020 Rady Gminy Grębów z dnia 26 października 2020 roku w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów inwestycyjnych Jeziórko, Grębów, Wydrza ze zmianami,

zawiadamiam o  wyłożeniu do publicznego wglądu projektów: miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego:

  1. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego „Cmentarz Krawce”,
  2. miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenów inwestycyjnych Jeziórko, Grębów, Wydrza część B,

wraz z prognozami oddziaływania na środowisko.

Projekty ww. planów miejscowych wraz z prognozami oddziaływania na środowisko zostaną wyłożone w dniach od 17 czerwca 2024 r. do 8 lipca 2024 r. w siedzibie Urzędu Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, pok. nr 18 w godzinach od 7³° do 15³° oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej gminy Grębów pod adresem: http://grebow.un.pl/bip/

            Dyskusje publiczne nad rozwiązaniami przyjętymi w projektach miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego odbędą się

  1. w dniu 28 czerwca 2024 r. o godz. 1300 w Sali narad Urzędu Gminy Grębów do projektu mpzp „Cmentarz Krawce”.
  2. w dniu 28 czerwca 2024 r. o godz. 1400 w Sali narad Urzędu Gminy Grębów do projektu mpzp terenów inwestycyjnych Jeziórko, Grębów, Wydrza część B.

Ponadto na podstawie art. 39, art. 46 ust1. pkt. 1, art. 54 ust.2 i ust.3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2023 r., poz. 1094 ze zm.) zawiadamiam, że ww. projekty miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego podlegają strategicznej ocenie oddziaływania na środowisko, w tym zapewnieniu możliwości udziału społeczeństwa w okresie wyłożenia do publicznego wglądu, o którym mowa powyżej.

 Osoby prawne i fizyczne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej mogą wnosić uwagi do ww. projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz w ramach strategicznej oceny oddziaływania na środowisko w nieprzekraczalnym terminie do dnia 26 lipca 2024 r. Uwagi należy składać na piśmie do Wójta Gminy Grębów, osobiście w Urzędzie Gminy Grębów, pocztą na adres: Urząd Gminy Grębów, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów, ustnie do protokołu w pok. nr 18 lub za pomocą środków komunikacji elektronicznej bez konieczności opatrywania ich bezpiecznym podpisem elektronicznym, o którym mowa w ustawie z dnia 5 września 2016 r. o usługach zaufania oraz identyfikacji elektronicznej (Dz. U. 2021 r., poz. 1797) na adres: plp@grebow.com.pl. lub na elektroniczną skrzynkę podawczą Urzędu Gminy Grębów - adres skrzynki: /b431r5vjhi/SkrytkaESP

 Składanie uwag z użyciem adresu e-mail równoznaczne jest z wyrażeniem zgody na przetwarzanie tego adresu.

Uwagi powinny zawierać imię i nazwisko lub nazwę jednostki organizacyjnej, adres, oznaczenie nieruchomości, której uwaga dotyczy. Organem właściwym do rozpatrzenia uwag jest Wójt Gminy Grębów.                

                                                                                                                     Wójt Gminy Grębów
                                                                                                                       Kazimierz Skóra

Klauzula informacyjna:

  1. Administratorem przetwarzanych danych osobowych w Urzędzie Gminy Grębów w związku z wykonywaniem zadań publicznych jest Wójt Gminy Grębów z siedzibą w Grębowie, ul. Rynek 1, 39-410 Grębów.
  2. W sprawach ochrony danych osobowych można kontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych – email: iodo@grebow.com.pl, lub pisemnie na adres urzędu.
  3. Dane osobowe Klientów przetwarzane będą w celu realizacji zadań publicznych określonych przepisami prawa tj. sporządzenia projektu planu miejscowego i będą udostępniane podmiotowi odpowiedzialnemu za wykonanie ww. zadania publicznego.
  4. Dane osobowe przechowywane będą do czasu realizacji obowiązku wynikającego z przepisów prawa ustawowego lub prawa miejscowego lub do czasu realizacji określonego zadania/projektu.
  5. Klient posiada prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcie zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.
  6. Klient ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego obecnie do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych gdy uzna, że przetwarzanie danych osobowych dotyczących Klienta narusza przepisy ochronnych danych osobowych.
  7. Podawanie danych osobowych w zakresie wymaganym obowiązującymi przepisami prawa jest obowiązkowe. W pozostałych przypadkach podawanie danych osobowych ma charakter dobrowolny.
  8. Dane osobowe nie będą profilowane.
  9. Administrator nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.